#

Intrebari frecvente

De ce trebuie sa ma inregistrez pentru "Student"

Cu toate ca fiecare student al UTCN are (sau poate obtine) un cont SINU, pentru folosirea serviciilor "Student" este nevoie de o inregistrare folosind datele din cadrul SINU.
Puteti vedea acest lucru ca o activarea initiala a acestor servicii.

Foarte probabil in momentul in care sunt introduse servicii noi in cadrul "Student" aceste vor necesita o activare suplimentara inainte de a putea fi folosite.

Totusi de ce trebuie sa ma inregistrez/activez pentru "Student"?

Exista multe probleme care ne impiedica sa renuntam la inregistrare/activare, toate aceaste fiind probleme tehnice.
Un astfel de exemplu este faptul ca nu detinem resurse necesare pentru a asigura aceste servicii tuturor studentilor UTCN. Foarte probabil unii dintre studenti nu vor folosi serviciile "Student" iar in acest fel putem salva o parte din resursele care altfel ar fi fost alocate si nefolosite.

Care este numele de utilizator si parola ce trebuie introduse la inregistrare?

Pentru a va inregistra la serviciul "Student" trebuie sa folositi numele de utilizator si parola oferita de Departamentul de Informatica(SINU). In cazul in care nu detineti un astfel de cont, va rugam sa accesati pagina de inregistrare SINU.

Am nume de utlizator si parola oferite de Departamentul de Informatica (SINU) dar nu ma pot autentifica pe pagina Intranet2. Ce se intampla?

Chiar daca aveti deja cont la SINU inainte de a va putea autentifica la serviciul "Student" TREBUIE sa va inregistrati si pentru serviciu "Student".

Pentru a va inregitra va rugam urmati pagina inregistrare student nou

Am introdus numele de utilizator si parola aferenta dar pagina de inregistrare afiseaza ca acestea nu sunt valide.
Va rugam sa verificati validitatea datelor introduse accesand pagina SINU de autentificare.

Am uitat numele de utilizator sau parola pentru serviciul "Student"

Pentru recuperarea parolei sau a username-ului, va rugam folositi Recuperare parola

Cum pot schimba numele de utilizator sau parola pentru serviciul "Student"?

Numele de utilizator nu poate fi schimbat. Parola poate fi schimbata dupa autentificare, in meniul "Setari"

Unde pot trimite felicitari pentru serviciul "Student"?

Primim felicitari la adresa:
Universitatea Tehnica Cluj-Napoca
Centrul de Comunicatii - Pusztai Kalman
strada Baritiu nr 26 , camera 29
Cluj-Napoca, Cluj, 400027, Romania
sau la adresa de email: admin@net.utcluj.ro

Unde pot sesiza probleme/propune imbunatatiri pentru serviciul "Student"?

Primim sesizari sau propuneri la adresa de email: admin@net.utcluj.ro